Bosch BBH2P214L zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH2P214L zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Marijn 14-09-2018

Licht, goede zuigkracht, helemaal top

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Niet zwaar, handig te legen, goede accu duur, goede zuigkracht, handig te gebruiken als stofzuigen en kruimeldief. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Tevreden!

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Accuduur
  • Goedkoop
  • Handig in gebruik
  • Geen zak

Minpunten

• Tja..??

wijs 03-09-2018

fijne handgreep,makkelijk pakken,mooie uitstraling

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Deze draadloze stofzuiger is niet alleen een lust voor het oog maar doet zijn werk ook goed . makkelijk met zuigen van trappen.Het bijgeleverde zuigmondje is voor ons voldoende.Ook onder de bedden een goed bereik.
Bij een ongelukje is de stofzuiger ook vlug gepakt.

Pluspunten

• snel inzetbaar
  • met kruimeldief goed op trap te werken
  • makkelijk voor onder de bedden
  • lange zuigduur 44 minuten

Patrick 03-09-2018

Beste koop ooit!!! (qua stofzuiger)

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Om u een zeer langdradig research verhaal te besparen. Kan ik wel concluderen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Waarbij de eerste keuzes aankwamen op de Athlete versies ben ik daar toch vanaf geweken aangezien de kruimeldief ons wel aansprak (wat een verheldering is dat!) zodat je makkelijk overal of snel even iets kan opzuigen.

Na de eerste keer stofzuigen waren wij nog meer verrast dan we hadden verwacht. Elk klein deeltje van onze vloer werd verwijderd. Daarbij hebben wij een Laminaatvloer, stenenvloer en hoogpoligtapijt in onze eengezinswoning van 153m2.
Met gemak loop ik ook zo het hele huis door om de vloeren te stofzuigen.
Om over het gemak van snoerloos nog niet eens te beginnen! WAT EEN UITVINDING!

Normaal gesproken ben ik zeer kritisch maar ik zal toch eerlijk moeten zeggen dat ik nog geen minpunt ben tegengekomen.
Als er dan toch iets genoemd dient te worden, er kan niet helemaal achter de bank komen, maar dit is met geen enkele steelstofzuiger mogelijk. Dit weegt in de verste verte niet op tegen alle plus punten. Dit is weer snel te tackelen met bijvoorbeeld een swiffer.

U kunt van mij aannemen dat u met de aankoop van de Bosch BBH2P214L een top product in huis heeft!
Veel plezier!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Zeer licht
  • Hoogpolig tapijt
  • Hondenharen
  • kruimeldief (krachtig)

Sanne 02-09-2018

handig voor snel gebruik,

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Ik heb dit product gekocht zodat ik kruimels rondom de stoelen van de eetkamertafel makkelijk even kan opzuigen zonder de `vaste`stofzuiger met snoer en lompe zwenk- en bots eigenschappen uit te hoeven halen. Je houdt de woonkamer op die manier een beetje bij en houdt de woonkamer optisch langer schoon doordat het vuil niet verspreid wordt door de gehele woonkamer.
omdat de verzwaring (accu & motor & bak) onderaan op de steel zit en niet zoals bij Dyson bij het handvat, belast deze je hand & gewrichten niet te zwaar.

Pluspunten

• blijft rechtop staan zonder steun
  • licht gewicht
  • snel opgeladen itt andere snoerloze stofzuigers
  • licht in de hand
  • neemt vuil op bij naar voren en achteren bewegen

Minpunten

• zeer wendbaar = minder stabiel bij stofzuigen
  • minder grote stofzuigermond dan de vaste zuiger
  • onder bank//kast stofzuigen gaat niet= te dik)

Lindsay 01-09-2018

Super uitvinding!

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Ongelofelijk veel verschillende modellen, dus heel veel vergeleken. Zuigt goed, makkelijk in gebruik en heel fijn dat je hem met inpluggen van een snoertje snel op kan laden. Ook de ‘parkeerstand’ is ideaal. Het gebruik van mijn normale stofzuiger blijft achterwege door het fijne gebruik van deze steelstofzuiger!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Parkeerstand
  • Gemakkelijk opladen
  • Strakke uitstraling

Lola 19-08-2018

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Een fijn apparaat waarmee je makkelijk even het dagelijks vuil mee opzuigt. Ik gebruik hem vooral om kattebakkorrels, kattenhaar en broodkruimels mee op te zuigen. Werkt erg goed! Ook fijn dat je hem als kruimeldief kunt gebruiken. Het schoonmaken ik makkelijk. Ik gebruik hem dagelijks!

Pluspunten

• zuigkracht
  • makkelijk schoonmaken

Bosch steelstofzuiger 15-08-2018

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Met kleine kinderen kunnen er weleens kruimels op de grond komen ;-) en om dan naar iedere maaltijd de stofzuiger weer uit de kast te pakken is een gedoe, met deze steelstofzuiger is de vloer na iedere maaltijd weer schoon!!

Minpunten

• Maakt veel geluid

bovenkamp 02-08-2018

werkt perfect

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

werkt volgens verwachtingen,handig in gebruik door makkelijk afneembare kruimeldief.komt in alle hoeken en gaten met smalle opzettuit.
stofzuiger zeer wendbaar door beweegbare voet.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar

Minpunten

• geen

skylark 30-07-2018

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Handige steelstofzuiger, waarvan de "kruimeldief" makkelijk los te koppelen is. Nu een paar weken in bezit. Zuigkracht en gebruiksgemak zijn goed. Maakt wel veel geluid.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gebruiksgemak
  • mooie vormgeving

Minpunten

• geluid
  • klein reservoir

Ton 28-07-2018

Makkelijk op te bergen en te pakken

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Geen gedoe met snoeren, handig in gebruik en snel klaar.
Na ieder gebruik stof bakje leegmaken en filter even uitspoelen. Door meedraaiende borstel in zuigmond, niet nodig om af en toe te bukken om iets op te rapen.

Pluspunten

• Snel en gemakkelijk
  • Kunt hem overal neerzetten

Minpunten

• Kan niet onder lage meubels of bed.
  • Vrij grote zuigmond.

Mark 24-07-2018

Makkelijk, snel en doet wat het beloofd.... rotzooi opzuigen

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Opzoek gegaan naar een krachtige draadloze stofzuiger die snel en goed in gebruik is. Net een kat gekocht dus zeker geen overbodige luxe! De Bosch kwam als beste uit te test bij diverse zoekopdrachten en dus is keuze snel gemaakt (nog steeds vertrouwen in de medemens). De stofzuiger voldoet aan alle verwachtingen en mijn vrouw stofzuigt met een lach op haar gezicht (lees ik ben gelukkig)

Pluspunten

• Krachtig
  • Handzaam

Diana B 19-07-2018

Goede koop

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Prima stofzuiger die je snel even pakt, heeft prima zuigkracht. Geen last van snoeren die altijd in de weg lijken te zitten.
Juiste prijs/kwaliteitsverhouding, vooral indien tijdens actie gekocht.

Pluspunten

• Handig
  • Niet zwaar

Minpunten

• Mis een opzet borstel op de kruimelzuiger

de boer 16-07-2018

goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Wij wilden wel wat meer gemak bij het stofzuigen omdat je er niet aan ontkomt met een hond en twee katten. Het verbaast mij hoe goed hij dierenharen opzuigt en met de ingebouwde kruimeldief kun je snel even de bank en trap stofzuigen. accuduur is prima voor een oppervlakte van 100 m2.

Pluspunten

• zuigt dierenharen snel op
  • makkelijk te hanteren

Ping Wang 13-07-2018

light weight, quiet, quick battery charge

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

I need a cordless vacuum cleaner to clean cat hairs during the week. My old Bosch vacuum cleaner works well, so I bought the same brand for the cordless vacuum cleaner.

Pluspunten

• quiet
  • light weight
  • battery is charged quickly

Minpunten

• color

Melle 27-11-2017

Eindelijk is stofzuigen leuk!

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Na lang twijfelen en vergelijken deze Bosch steelstofzuiger gekocht. Nu al meerdere keren mee gestofzuigd en super blij mee! De oude (slede)stofzuiger bleef vaak in de kast staan omdat het zo'n gedoe was hem tevoorschijn te halen en zwaar om mee door het huis te gaan. De slanke steelstofzuiger staat in een hoekje, je pakt hem er makkelijk even bij en loopt een rondje door het huis. Qua batterijduur ideaal voor een appartement. Zuigt goed, ook kortpolige tapijten. Haren moet je wel even van de ronde borstel knippen. Ook opletten dat de kleine wieltjes niet vast komen te zitten door stof/haren. De 2-in-1 handstofzuiger is makkelijk voor de kleine randjes en hoekjes. Stofzuigen is een stuk makkelijker en leuker geworden!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige 2-in-1

Minpunten

• Geen extra opzetstukken
  • Kleine wieltjes raken snel verstrikt in stof/haren

Elisabeth 20-11-2017

Goede tweede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Het apparaat is redelijk licht en goed hanteerbaar. Het reservoir is simpel te ledigen en de accu gaat een behoorlijke tiojd mee. Ook voor het verwijderen van kattenharen werkt het goed.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• nogal lawaaiig

Generic 15-11-2017

Een krachtige, mobiele stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Ik zocht een kleine, lichte stofzuiger voor mijn studio appartement. Ik ben er heel blij mee omdat deze stofzuiger als 'tussen stofzuiger' geadverteerd wordt, maar hij is bij mij de enige stofzuiger en ik vind hem krachtig genoeg. Hij doet het namelijk beter dan een stofzuiger die ik eerder had die niet snoerloos was.

Pluspunten

• licht
  • krachtig
  • goede batterij (40min~)
  • mooi design

Minpunten

• docking is een beetje wiebelig
  • opladen zou sneller kunnen

F.L. Werkhoven 06-11-2017

Zeer goed zuigkracht, lekker handig wegzetten

Geschreven voor: Bosch BBH2P214L zilver

Super handige 2e stofzuiger, welke je snel pakt en eenvoudig kan wegzetten, zonder gedoe van oplaadstations etc. Verrassend goede zuigkracht !

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Eenvoudig weg te zetten